Nur Aizah
     Letih hari ni berjalan ronda kat Alor Star, tapi bukan ronda yang tak dak tujuan. Bermula dari Kuala Nerang naik bas pastu ke Shahab Perdana. Di sana aku ngan adik aku p pekena makanan kat RFC. Menunya lebih kurang macam kat KFC juga, apa yang menariknya tentang RFC ni makanannya memang tulen buatan bumiputera dan yang paling penting halal. Ha...mencari yang halal tu kan fardhu bagi kita umat Islam. Wa..rasanya macam ayam kat KFC..sedap dan berpatutan. Jadi tiada alasan lagi bagi kita untuk mengatakan tiada makanan segera yang halal untuk umat Islam.
      Habis je makan kami ke Pekan Rabu sebab kat sana nak ke City Plaza beli buku kat adik. Mahal naw buku utk form 6 pnya, hampir mencecah 40 hengget. Kalu ikutkan ada 6 buah buku lagi yang kena beli... Woo...memang belajar sungguh la, mengalahkan buku-buku yang aku guna belajar kat maktab. Harap2 adik aku dapat result yang baik nanti. Form 6 bukannya mudah kena usaha sungguh2 la.
      Selesai beli barang suma aku pun nak bergerak balik la, tapi sebelum tu ronda la kejap kat Pacific beli barang2 makanan. Aku bab makanan ni..hehe..tak berkira sangat. Abis je beli barang, maka melangkah la kaki untuk balik ke pangkal jalan. Kaki ni memang dah lenguh tak terkira dah. Alhamdulillah, bas yang ditunggu cepat jugak datang.
       Setakat tu saje kisah aku untuk hari ni. Lain hari cerita lagi. Da....(^_^)....
 
  
0 Responses

Post a Comment